maandag 9 maart 2009

Zusjes

Zielig vind ik dat altijd een beetje, foto’s die bij de kringloopwinkel terecht komen. Als het nu nog hele oude foto’s zijn waarvan niemand meer weet wie er op staat dan snap ik het nog wel, maar anders is het net of je familie je niet meer wil, of je te vondeling wordt gelegd.
Deze schoolfoto zal toch nog niet zo heel oud zijn, ik denk dat de dames nu misschien een eindje in de zestig lopen. Zusjes zijn het natuurlijk, dan hoefde je maar één foto te kopen, dat scheelde toch weer in de kosten. Jongste zus zit hier vrolijk met haar zondagse strik te pronken, de oudste kreeg de pen in haar handen, dat vond de fotograaf wel mooi uitkomen bij haar brilletje. En op de achtergrond een pul met takken voor de artistieke touch. De foto heeft in een lijstje gestaan, dat is aan de achterkant te zien.
Duizenden van dit soort foto’s zijn er gemaakt. Over deze ene zal ik me dan maar ontfermen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten