donderdag 5 januari 2012

Winterparade

Ik had er nauwelijks reclame voor gezien, maar toch zat de Grote Kerk gisteren stampvol voor de Winterparade. Het zou de winterse versie moeten worden van de Parade begreep ik van vriendin T., maar het bleef bij het idee. Het publiek zat aan tafels die tevens dienst deden als podium en plankier, een aparte belevenis in een sfeervolle maar koude ambiance. Hier werd de maaltijd geserveerd en konden we naar optredens kijken. Het eten was erg simpel, pasta, sla en brood met stukjes kaas, maar smakelijk, maar de optredens varieëerden van aardig tot tenenkrommend slecht. Een dame op plateauzolen dacht ons leuk bezig te houden met haar geneuzel, een jongeman deed wat dansachtige pasjes en een bandje zong wat liedjes, het stelde eerlijk gezegd allemaal niet veel voor. Daarna moest iedereen een koptelefoon opzetten en werd daarmee geïnstrueerd om onder leiding van Willem de Ridder een polonaise te lopen, (wat hij natuurlijk niet zo noemde...). Tot slot nog een optreden van Harry de Wit die een verhaal vertelde, ook iets wat bij mij niet erg aankwam.
Nou ja, dank zij mijn gezellige tafeldames en de flessen wijn had ik toch een leuke avond.

Op de foto mijn uitzicht...

1 opmerking:

  1. Ha, ik heb je weer gevonden! Goed om over te stappen naar Blogspot. Die lui van weblog hebben het voor velen verpest, ook voor mij. Ik moet nog even bedenken of ik een nieuw blog ga opstarten, maar ben blij jouw bijdragen weer te kunnen lezen.
    Groet,
    Leon10 (van Leon10stopt)

    BeantwoordenVerwijderen