vrijdag 11 juli 2014

Oase

Een leuk cadeautje voor mijn verjaardag: een privé-excursie van vriendin K. die IVNgids is. Zij liet mij een stukje zien van de Amsterdamse Waterleidingduinen waar ik (foei) bijna nog nooit ben geweest en vertelde over zebrarupsen, jacobskruid, aangevreten dennenappels, de vinkenbaan, mosjes en damherten.
Over de damherten struikelden we bijna. Ik denk dat we er wel 40 hebben gezien, misschien wel 50. Terwijl ze ons in het oog hielden bleven ze rustig grazen of plonsden gezellig rond in een kanaaltje.
Op deze prachtige zomerse avond kwamen we verder geen mens tegen, het was een waar paradijs, logisch dat het daar Oase heet.

1 opmerking:

  1. Mooi zeg en wat een leuk kado!! Kan me voorstellen dat jullie een leuke dag hebben gehad!


    (eigenlijk moest er op een blog ook zo'n ' like" duimpje zijn, zoals bij Facebook!!
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen