vrijdag 22 december 2006

Kaarsjes

Elk jaar rond deze tijd worden de kerstliefhebbers verdeeld in twee kampen: willen we een echte of een nep kerstboom? Ik zie altijd naaldwouden voor me geveld door de bijl voor de liefhebbers van de echte kerstboom. Persoonlijk vind ik dat geen fijn idee.
Daarom heb ik me jaren beholpen met een boompje in pot, dat ik steeds weer terug in de tuin zette. Tot hij naar kattenpis ging stinken. Toen heb ik een nep boom gekocht. Dat was het ook niet helemaal. Maar nu heb ik dit: feestelijk, kerstig en herbruikbaar.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lidia,

    Nog een laatste poging: ik raak steeds uit het scherm...

    Leuk boompje, Lidia.
    Eigenlijk veel beter dan een "echte"boom.

    Zelf heb ik meestal geen, wel versieringen hier en daar.

    De kerstverlichting heb ik in de cd-kast gehangen; de "muzikale kerstboom".

    Wat is dat voor muziek eigenlijk: Daau ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joop,
    Daau (ook wel: Die Anarchistische Abend Unterhaltung)(http://www.yurk.net/daau) is een Belgische groep, gevormd door 4 klassieke muzikanten die hun eigen weg zijn ingeslagen. De bezetting is viool, cello, klarinet en accordeon, af en toen wat andere spelers erbij, een beetje richting wereldmuziek. Op de bieb aanwezig!

    BeantwoordenVerwijderen