dinsdag 6 mei 2008

Bevrijdingspop

Eigenlijk had ik het hele bevrijdingspopgedoe langs me heen willen laten gaan, maar ja, Joan Armatrading…
Jaren geleden, toen ik nog op kamers woonde draaide mijn buurmeisje altijd elpee’s van iemand met een diepe donkere stem. Wie is toch die man, vroeg ik me af. Dat bleek dus Joan Armatrading te zijn. Nu hoorde ik gisteren hetzelfde om me heen bij haar optreden, wie is die man? Is het nou een man of een vrouw? Daar zal haar onflatteuze haar en dito pak wel aan meegewerkt hebben. Maar haar stem was nog net zo fantastisch als toen. Prachtig in liedjes als Show some emotion, Me myself and I and All the way from America, oude hits die alle aanwezige vijftigers graag weer wilden horen.
Jammer alleen van al die dringende, duwende, kakelende en bellende mensen om me heen. Nee, ik ben geen festivalganger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten