maandag 8 december 2008

HRLM

De nieuwe stadsglossy is uit!
HRLM heet het blad en het ziet er mooi uit, aardige artikelen, glanzende foto’s, winkeltips en nog veel meer. Tout Haarlem staat er in: Ziggy Klazes, Gerrie Hondius, Warry van der Leen. En ik!
Moi? Ja ik, althans, Wilikditwel, of beter gezegd, een foto van Wilikditwel. Want op bladzijde 38 zag ik een bekend plaatje, de Jansstraat uit 1913.
Datzelfde kiekje had ik zelf in een oud fotoalbum gevonden. Kijk maar hier. Aangezien ik niet zeker weet van wie het album was ben ik nu wel erg benieuwd waar HRLM de foto vandaan heeft, uit eigen (familie)bron of van mijn weblog? Een mailtje naar HRLM heeft nog geen antwoord opgeleverd.
In het eerste geval: zo kom ik er misschien achter van wie het fotoalbum is geweest.
In het laatste geval: Hoor ik er nu helemaal bij? (ahum…) Of, wordt er schaamteloos geput uit mijn foto’s?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten