zondag 3 oktober 2010

Hitklup

Ik had nog nooit van Hitklup gehoord, maar kennelijk bestaat het al langer en dan in Amsterdam, zo vertelde presentator Leo Blokhuis tenminste.

Gisteren was er een Hitklup in het Haarlemse Patronaat, ter ere van het Madness & artsfestival. Dat hield eigenlijk niet meer in dan het bij elkaar zoeken van liedjes met het woord 'crazy' of 'fool' in de titel. Alleen Bob Fosko had het goed begrepen leek me, die zong de Nederlandse versie van They're coming to take me away, haha hehe hihi hoho als: Ze nemen me eindelijk mee. Erg mooi, maar het publiek ging polonaise lopen dus ook hier geen moment van bezinning. Ach, best een leuke avond met veel verschillende artiesten die hits zongen die een link naar crazy hadden: Mieke Stemerding zong een akelig harde versie van Crazy horses, Henk Hofstede A fool on the hill en Marcel de Groot Dancing fool. Verder draafden onder meer op: Frederique Spigt, Ella Wonder, Beatrice van der Poel en Bert Kuizenga (met een verrassend goede versie van een nummer van Joe Cocker).
De avond deed een klein beetje denken aan I love 84, dat, ik zeg het maar even voor het geval u nog een dolle avond wilt beleven, op 9 oktober nog één maal optreedt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten