woensdag 24 april 2013

Column

Wat leuk, ik kreeg een eervolle vermelding in de columnwedstrijd van Nederland-Schrijft!
De eerste prijs (plaatsing in het Haarlems Dagblad) ging naar Inchecken van Laura van der Vet, ook mijn favoriet.
Over mijn column Mutsje zegt de jury: "In Mutsje komt het gissen van de leeftijd van de hoofdpersoon – ergens tussen de 70 en 100 - later in de column terug. Dat is leuk gedaan. De column is zorgvuldig en goed geschreven. Het laat iemand tot leven komen door te citeren. Het is iets meer een verhaal dan een column dus we zouden als tip mee willen geven Mutsje in te sturen voor een korte verhalenwedstrijd."
Jury, dank voor de lovende woorden.
Lees Mutsje hier.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Misschien gooit dit ook nog hoge ogen als kort verhaal.
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aandoenlijk verhaal, mooi.
    En zo beeldend verwoord - ik zag het gebeuren voor me, en mis 'Mutsje' ook!..

    BeantwoordenVerwijderen