maandag 17 juni 2013

De krant van gisteren

Een tijdje geleden vroeg Koos Staal of hij een foto van Wilikditwel mocht gebruiken. Hij werkte aan een boek over hergebruik van oude kranten. Nou, zeer vereerd natuurlijk.
Ik was het alweer bijna vergeten toen vorige week het boek op de deurmat viel. De titel is: De krant van gisteren, uitgelezen hergebruik. Het boek is gedrukt op (uiteraard) een soort krantenpapier en voorzien van een dikke kartonnen kaft. In het boek volop tips en ideeën wat je met oude kranten kunt doen. Van een regenscherm en w.c.papier tot designstoel, gesponnen draad of papieren japon, het staat er allemaal in. De mogelijkheden zijn eindeloos, je vraagt je af wat mensen moeten als er straks geen papieren krant meer zou verschijnen.
Enfin, op bladzijde 116, tadaa! Daar staat-ie, mijn foto.

1 opmerking:

  1. Leuk zo'n boek en een mooie foto! Geen kranten meer? Het lijkt me een ramp, ik gebruik ze toch heel vaak al is het maar om de tafel te beschermen als ik met verf en lijm in de weer ben. Helen

    BeantwoordenVerwijderen