donderdag 4 oktober 2007

Fietstassen

Met de diefstal van mijn fiets waren natuurlijk ook mijn fietstassen verdwenen.
Een beetje werkende/winkelende vrouw van zeg, 35+ kan niet zonder fietstassen. Dus op naar de fietsenwinkel om nieuwe te kopen. Sinds de aankoop van mijn vorige tassen was de collectie uitgebreid met een tas van een soort ijzersterk plastic in verschillende kleuren. Probleem: nu moest ik kiezen tussen al die kleuren. Wilde ik als (KPN)postbode door het leven of als oranjefan? Bovendien is mijn nieuwe tweedehandsje groen dus dat moest ook nog combineren. Moeilijk, moeilijk. Maar mijnheer Rijwieltrust (want daar was ik) gaf mij alle tijd. Na rijp beraad koos ik voor zwart, want dat had ik nu eenmaal al in gedachten gehad toen ik naar de winkel toe ging.
Waar stond mijn fiets, want dan ging mevrouw Rijwieltrust ze zelf op mijn bagagedrager zetten. Mijn slappe, ach, dat doe ik zelf wel, wimpelde ze weg en ze ging ijverig aan de gang om een paar extra gaatjes in de riempjes te maken om de tassen zo strak mogelijk te monteren. Om het helemaal af te maken kreeg ik nog 10% ENFB korting en een dropje mee voor onderweg!
Wat kan ik anders zeggen dan: een dikke 9 voor deze winkel en deze service!
Geen foto, geen website, maar gewoon een ouderwetse winkel: De Rijwieltrust, Zijlstraat 64 in Haarlem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten