zaterdag 9 januari 2010

Weeralarm

Ik hoef de deur niet meer uit, en ga mij op de bank verschansen met een stapel boeken en tijdschriften in afwachting van De Grote Sneeuwstorm. Heerlijk, zo’n smoes om lekker een heel weekend legaal thuis te blijven en een beetje te rommelen en te lezen.
Mijn boekentip voor dit weekend: de Canadese schrijver Linwood Barclay. Ik heb de twee Nederlandse boeken al gelezen die van hem in de bieb waren: Dicht bij huis, gaat over een jongen die zich verstopt heeft in het huis van de buren op het moment dat die vermoord worden, en Zonder een woord, over een meisje wiens hele familie op mysterieuze wijze verdwijnt. Spannend! Nu ligt er nog Stone rain, die kennelijk nog niet vertaald is. Nou, daar red ik het dit weekend wel mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten