zaterdag 1 oktober 2016

Miss Molly & Me

Helge Slikker en Marlijn Weerdenburg vormen samen Miss Molly & Me. Samen met bassist Lucas Dols en drummer Dave Menkehorst treden zij op met het muzikale theaterconcert Bonnie and Clyde. Meer concert dan theater want hoewel ze beiden persoonlijke dingen vertellen tussen de nummers door is daar niet echt veel theatraals aan. Maar de muziek is bijzonder aangenaam, hun stemmen zijn prettig en passen goed bij elkaar. De liedjes zijn geïnspireerd op het leven van Bonnie en Clyde en door de banjo en de Americana-achtige sfeer werkt dat goed.
Marlijn is ook bekend als actrice in de rol van Danni Lowinski, iets waar ik geen idee van had, want nooit gezien.
Ik vond wel dat ze er erg goed uitzag in haar poederblauwe jurk met haar fraaie benen in bijpasssend blauwe sandaaltjes gestoken en dacht bij mezelf dat ze geen slecht figuur zou slaan als Marilyn Monroe. Wat ze, tot mijn verbazing, zelfs al gedaan had, las ik in haar bio.
Vanavond de première van Bonnie and Clyde in de Toneelschuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten