vrijdag 22 december 2017

The end?

Sinds twee jaar ben ik fanatiek aan het tekenen. Ik probeer elke dag iets te creëren met het idee: meters maken, dan wordt het misschien nog eens wat. Sinds ik daar zo druk mee bezig ben merk ik dat de aandacht voor mijn blog verslapt. Ik hou Wilikditwel al elf jaar bij en zoals ik hier al schreef: het heeft me veel gebracht: het idee dat ik iets voor mijn blog wilde schrijven gaf me vaak net het zetje om erop uit te gaan en mijn drempelvrees te overwinnen en nieuwe dingen te ontdekken.
Maar onderhand heb ik het gevoel dat ik mezelf ga herhalen, alles is al eens langs geweest.
Misschien zal ik hier af en toe nog wat posten, misschien is het nu echt klaar.
Mocht je me missen, neem dan een kijkje in mijn archieven of maak een account aan op instagram en volg Wilikditwel daar.
Voor nu in elk geval: fijne feestdagen!

1 opmerking:

  1. Jammer hoor, maar ik begrijp het wel, ben ook al sinds 2009 bezig. Maar ik vind het nog steeds leuk om foto's te maken en contacten over de wereld te hebben via het blog.
    Groeten Marianne

    BeantwoordenVerwijderen