zaterdag 26 maart 2011

Oppassen

'Omaaa..'
'Ja kind?'
'Heeft Barbie al een jurk?'
'O gut helemaal vergeten. Zullen we nù een jurk maken?
'Ja, een blauwe.'
'Ik heb geen blauwe lapjes, wel een deze rode of een zwarte met rode streepjes.'
'Nee, ik wil een blauwe jurk.'
'Nou, dat gaat niet want ik heb geen blauw lapje.'
'Maar ik wil een blàuwe jurk.'
'Volgende keer maken we een blauwe jurk, maar nu niet want ik heb geen blauw lapje.'
'Nou, dan maar die zwarte met rode streepjes.'
'Moet het een lange jurk worden?'
'Ja, een lange jurk tot haar voeten en met een dikke rok.'
(Een dikke rok?)
'Een dikke rok?'
'Ja, zodat ze kan dansen.'
'Oo, je bedoelt een wijde rok, nou dat zullen we eens even fiksen.
Zo, wat vind je hiervan?'
'Ja mòòi!
Omaaa..'
'Ja kind?'
'Heeft Barbie al schoenen?'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten