zondag 26 februari 2012

Duinwandelaar

Grappig hoe een vondst van een serie briefjes in de duinen tot zulke uiteenlopende reacties kan leiden.

'Kijk, wat leuk, een speurtocht!'
'Hè, wie doet dat nou, punaises in een boom!' (verontwaardigd)
'Hé, dat gaat over mij!'
(enthousiaste 60-jarige)
'Dat gaan ze vast niet opruimen!'
'Dat gaat vast over een vrouw.'
'Al die rommel komt maar in de natuur terecht.' (knorrig)
'Ach, dit is vast ook een natuurliefhebber, die ruimt het later wel op...'(opgewekt)
'Over dit soort dingen maak ik me nou altijd zo druk, ik ben blij dat jij het ook doet!'
En zelf denk ik, na alle briefjes te hebben gelezen: Een vrouw van bijna 60 jaar met een vlinderbril, die graag bloemen schildert, elke zondag in de duinen wandelt met een lekkere snack voor onderweg: over wie zou het gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten